㋡.~R☼oze Shadi 2☻~..

-همیشه در ریاضیات ضعیف بودم.سالهاست دارم حساب می کنم چگونه من + توشد فقط من.

 

-    پاهایم را که درون آب میزنم ماهی ها جمع می شوند.شاید اینها هم فهمیده اند عمری طعمه ی روزگار بوده ام.

 

-    تقصیر برگها نیست....آدمها همینند.نفس میدهی لهت می کنند.

 

-    تو یه روز سرد برفی با دلم مثل پرنده لب حوض کنار نرده هرچی گشتم جای گرمی بهتر از قلبت ندیدم.میشه دوستم داشته باشی؟!آخه بیرون خیلی سرده.

 

-    ماکه باور داریم روزی پروانه می شویم بگذار روزگار تا می تواند پیله کند.

 

-    دستانم را می گیری می گویی گل یا پوچ .در دلم می گویم فقط دستانت.

 

-    من رفتنی نبودم .تو بند کفشهایم را محکم کردی.

 

-    کاش گاهی خدا از پشت ابرها می آمد.گوشم را می گرفت و داد می زد:آهای بگیر بشین اینقدر غر نزن همینه که هست.بعد یک چشمک میزد و آروم تو گوشم می گفت :همه چی درست می شه.

 

-    این جا زمین است .زمین گرد است. تویی که مرا دور زدی فردا به خودم خواهی رسید.حال و روزت دیدنی است.

 

-    بودم.دیدم با دیگری شاد تری. رفتم.

 

-    خودم قبول دارم کهنه شده ام.آنقدر کهنه که می شود روی  گردو خاکم یادگاری نوشت.پس بنویس و برو.

 

-    حالا که می خواهی بروی قدمهایت را تند تر بردار.دلم را فرستادم دنبال نخود سیاه.

 

-    من با کناری ات کنار نمی آیم.کنار می روم.

 

-    دوستت دارم را برای هر دویمان فرستادی.هم من هم او !خیانت کردی یا عدالت؟

 

-    اون لحظه  که گفتی یکی بهتر از تو پیدا کردم یاد اون روزهایی افتادم که به صد تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم!

 

-    روزهاست که از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد اگر باران بند بیاید از این خانه می روم.

 

-    زمستان است و هوا پر شده از دوستت دارم هایی که به باد ها سپرده ام.کاش پنجره ی اتاقت باز باشد.

 

-    اگر خوبان عالم جمع باشند/یقینا نزد من تو بهترینی.اگر از خوبترها حلقه سازند/ تو درآن حلقه می دانم نگینی.

 

-    تمام قند های توی دلم را آب کردم برای تو.تویی که چایت را همیشه تلخ می خوری.

 

-    غمگینم مثل پیر زنی که آخرین سرباز برگشته از جنگ...پسرش نیست.

 

-    به چشمانت قسم این بار آنچنان رفتنی ام که کاسه های آب را هم قسم بدهی نه آن روزها بر می گردند و نه من.

 

-    نفسم- تو در شمالی و من در جنوب .کاش دستی نقشه را از میانه تا کند.

 

-    وقتی کسی را دوست داری این یه چیزه.وقتی کسی تورو دوست داره این یه چیز دیگست.

اما وقتی کسی رو دوست داری که تو رو دوست داره...این همه چیزه.

 

-    عزیزم حسادت نکن اینکه بعد تو بغل گرفته ام زانوی غم است.

 

-    همیشه از فاصله ها گله مندیم . شاید یادمان رفته که در عشق کودکیمان گاه برای فهمیدن کلمات فاصله لازم بود.

 

-    قد تو به عشق نمی رسید.غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد اما باز هم نرسید.

 

-    گفت بگو ضمایر را گفتم:من من من من من...گفت فقط من؟گفتم بقیه رفته اند.

 

-    دگر درد دلم درمان ندارد.مسیر عاشقی پایان ندارد.مرا در چشم خود آواره کردی.نگاهت دور برگردان ندارد.

 

-    نیمه ی گم شده ام نیستی که با نیمه ی دیگر به جستو جویت برخیزم....تو تمام گمشده ی منی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:اس ام اس,sms,پیامک,اس ام اس عاشقانه,ساعت 16:11 توسط Dina| |


Power By: LoxBlog.Com