ومن هنوز دوستت دارم.


㋡.~R☼oze Shadi 2☻~..

روزی دختری از پسری که عاشقش بود پرسید: چرا مرا دوست داری؟چرا عاشقم هستی؟

پسر :نمی توانم دلیل خاصی را بگویم اما از اعماق قلبم دوستت دارم.

دختر :وقتی نمی تونی دلیلی برای دوست داشتن پیدا کنی چگونه می توانی بگویی عاشقم هستی؟

پسر: واقعا دلیلش را نمی دانم اما می توانم اثبات کنم.

دختر :اثبات؟من فقط دلیل عشقت را می خواهم...شوهر دوستم به راحتی دلیل دوست داشتنش را به او توضیح داد.اما تو نمی توانی اینکار را بکنی.

پسر : خوب...

من تو را دوست دارم چون زیبا هستی .چون صدای تو گیرا ست.

چون جذاب و دوست داشتنی هستی.چون با ملاحظه و با فکری.

چون به من توجه و محبت می کنی . تو را به خاطر لبخندت دوست دارم.

به خاطر همه ی حرکاتت. دوستت دارم.

چند روز بعد دختر در یک تصادف به کما رفت .....آخرداستان ...ادامه مطلب

 پسر نامه ای در کنار او گذاشت:

عزیز دلم تو رو به خاطر صدای گیرات دوست دارم اکنون دیگر حرف نمی زنی.پس نمی توانم دوستت داشته باشم.

دوستت دارم چون به من محبت و توجه می کنی.اکنون قادر به توجه و محبت کردن به من نیستی پس نمی توانم دوستت داشته باشم.

تو را به خاطر لبخندت و حرکاتت دوست دارم .

آیا اکنون می توانی بخندی؟   می توانی حرکتی کنی؟

پس دوستت ندارم.

اگر عشق احتیاج به دلیل داشته باشد در زمانهایی مثل الآن هیچ دلیلی برای دوست داشتنت ندارم...آیا عشق واقعا به دلیل نیاز دارد؟

نه ..هرگز ...و من هنوز دوستت دارم. 



نظرات شما عزیزان:

مهیار
ساعت14:24---28 فروردين 1391
سلام،برخلاف پست بالایی،این یکی و دوست داشتم!!!!!!
خب دیگه همین!!!!!!!!!!!!!!


ص.ا
ساعت12:01---18 فروردين 1391


zahra
ساعت14:52---17 فروردين 1391
salam jaleb bod be manam sar ezan nazar bezar

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 17 فروردين 1386برچسب:داستان عاشقانه ,داستان کوتاه ,عاشقانه,,ساعت 14:33 توسط Dina| |


Power By: LoxBlog.Com